03 april 2015

Inget värmerekord direkt

Årets påsk bjuder inte direkt på något värmerekord. Inifrån ser det jättehärligt ut, solen skiner, men går man ut får man inte glömma att ta på sig vinterjackan. Jag har i alla fall planterat årets första krukor ute, penséer i blå toner, men de lär kanske behöva täckas om nätterna.

Njuter annars av vardagsrummet, som fått sin nya matta jag skrev om tidigare och som jag bytt till sommaruppsättningarna av kuddar och kviltar. Å så fräscht och lätt det kändes med de gråblå tonerna! En dutt gult med hjälp av påskliljor kunde jag inte motstå.



Nu önskar jag er alla en glad och härlig påsk!

1 kommentar:

chris sa...

Hello I'am Chris !

I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
Blog Url
Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Happy Blogging
****************
Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
i followed your blog, please follow back