25 september 2013

Något höstigt på trappan

Jag har höstpyntat på trappan. Ljung, cyklamen, kål och pumpor. Inget nytänkande där inte, jag kör på samma som jag gjort flera år tidigare... på något sätt blir det ändå alltid något nytt då krukor och kompositioner brukar växla. Sedan är det bara att ta det man har hemma, jag kompletterade med rödlök, kvistar med syrenfröställningar, mossa och äpplen (fallfrukt). Taklök och plättar i luften hade jag redan hemma och återanvände från sommarkrukorna. Så fina höstarrangemang hittar du hos Charlotte med bloggen Trädgårdsflow, kolla här, här, här och här...!





3 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Så härligt att jag hittade till din inspirerande blogg, här kommer jag att återvänd. Tack för inspiration.

Kram Anna

Min plats i solen sa...

Underbara bilder och vilken härlig höstinspiration! Här har jag ännu inte hunnit med att höstfixa i krukorna men nästa vecka, då minsann. :)

Njut av helgen!

Kram Lotta

Rose Garden Malevik sa...

Hej Kristin
underbart höstigt :)
å missa nu inte..

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan