15 oktober 2012

Sovrumsfärger

Oh, ah, åh - mitt nya tyg från Cabbages & Roses till sovrummet köpt på Matilde & co har kommit, och det var sååååå snyggt! Nästan så snyggt så jag inte vågar sätta saxen i det...  Det blir perfekt med dovt blått, grått i olika nyanser och så en liten gnutta vitt och lika mycket svart. Jag tror jag är på rätt spår...



Blåvitt antikt krus från Gustavsberg, ljusstakar i gjutjärn från Affari i olika modeller och så tyget "Constance Blue"
från Cabbages & Roses, köpt hos Matilde & co. 


2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, vilket fantastiskt vackert tyg...

och...ja...alltså du har ju ett sånt fantastiskt vackert hem, vilken inspirationskälla!

Jag har ju inte följt din blogg så länge, men jag tror jag måste vika en hel kväll till att bara sitta och njuta och inspireras av allt vackert!

Tack för att du delar med dig!

Plantebegejstring sa...

De blå toner er dejlige at være omgivet af når man sover - luft og friskhed på samme tid, så held og lykke med projektet!

Mange hilsner fra
Katinka