05 september 2012

Gul(d)kant på tillvaron

I förra numret av Lantliv var det så fina produkter från Idyllien med i ett spareportage. Jag hade aldrig hört det butiksnamnet innan, så jag var tvungen att kolla vad det var för något. Det visade sig vara en mysig liten affär i Visby, som även sålde över nätet. Så nu har det landat fina, naturliga produkter i mitt badrum som ska sätta riktig gul(d)kant på mina bad framöver!

Av de olika produktlinjerna valde jag "Idyllien citrus" och jag kan intyga att det doftar underbart nu här hemma (jag har äntligen börjat känna dofter nu igen sedan förkylningen gått över). Ahhh, nu längtar jag efter nästa bad!

Den fina ljusplåten i zink är köpt hos Millygarden Design. Jag har två av dem och de är så fina, man kan använda dem till både hyllplan, bokstöd eller ljuslampett!




Inga kommentarer: