25 april 2012

Nybygge i New England-stil

Nu finns det härligt vita, nybyggda huset i New Englandstil, som jag och Lotta besökte en försommardag förra året, ute i tidningshyllan. Det är familjen W:s hem utanför Tranås jag pratar om. Det ståtar på omslaget till Drömhem & Trädgårds specialtidning Bygga nytt & Renovera nr 1/2012 och inne i tidningen hittar du hela vårt reportage.


Här bjuder jag på ett axplock av de många fina bilderna vi fick från dagen. Fotograf är antingen jag själv eller Lotta, vi brukar faktiskt fotografera båda två när vi är ute på uppdrag (jag fotar mest helhetsbilder, Lotta har tagit omslagsbilden och här nedan alla detaljbilder).





Jag tror bestämt att jag i mitt nästa liv får köra New England-stil, jag tycker den är befriande avskalad och stilren kombinerat med vitt. Jag verkligen njuter av stillheten och lugnet i en sådan här inredning.

3 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men rackarns så fint! Och era bilder är minst lika fina och bra!! Kram!

Kamomilla sa...

Väldigt vackert!!Och bilderna är verkligt fina!!

Lena sa...

Otroligt vackra bilder!!!

Lena