24 augusti 2011

Underbara kuddar

Jag har hittat de mest underbara kuddarna som passar perfekt både till mitt eget hem och till ett inspirationsjobb jag ska göra senare i höst. De är sådär enkla och sparsmakade i den lite "grövre" och ruffigare lantstilen. De passar perfekt till min gamla karljohansoffa med nära 200 år på nacken i matsalen.Tack snälla, snälla Magnus på Rost interiör i Karlstad för att du vill skicka dem till mig. Än en gång visar sig bloggvärlden från sin bästa sida - vilka fantastiska och underbara människor det finns! Jag är så glad över att jag började blogga, för i och med det började jag att fotografera mer, och senare även att skriva reportage. Jag kommit i kontakt med så många trevliga personer under mina bloggår. Alla har jag inte träffat och flera kommer jag med all säkerhet aldrig att träffa i verkligheten, men jag skulle vilja säga till er alla: Tack för att ni finns!

Bild lånad från Rost Interiör

4 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Rost butiken ingår i planerna för ett besök i framtiden, har sett så mycket vackert därifrån. Och allt är i min stil också - lite tuffare och inte spå mycket rysch pysch. Kan tänka mig att de där kuddarna blir bra i din soffa. De skulle göra sig här också!:)
Eija

Johanna Stålros sa...

Jag älskar rost!!!! Tack själv för att du finns;) Kram Johanna

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Tack för att DU började blogga! :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej, älskar dessa kuddar, så läckre!!! Har missat en del vackra inlägg under sommaren, ditt kök fr reporatget, hur snyggt kan det bli, helt underbart hus och ljuvliga foton!!!! Mari.