07 september 2010

Firar & frågar

Idag kan jag fira lite extra! Först och främst fyller min man år, och så kan jag stolt meddela att jag har sålt mitt första reportage till Sköna hem. Hasse har fotograferat. Egentligen blev affären klar redan förra veckan, men jag har inte haft tid att fira förrän nu. Idag blir det däremot fläskfilétoast med trattkantarellstuvning!
.

.
Sedan har jag börjat önska mig en betongljusstake av Tove Adman (tipselitipsar som födelsedagspresent längre fram i höst!). Såg den senast igår i Norrgavels senaste katalog. Bilden ovan är hämtad från Norrgavels pressrum med tillåtelse. Visst är det snyggt och stilrent! Och betongljusstakarna syns på hyllan i bakgrunden... och ser ju ut som nedan i förstoring... Vet ni var man kan köpa den för mig som inte bor i storstan?
.

3 kommentarer:

Katinka sa...

Grattis til din man :-)

Kh Katinka

Kamomilla sa...

Grattis dubbelt upp!

Unknown sa...

Stort tillykke herfra!!!