25 maj 2008

Mors dag

Hej alla mammor i bloggvärlden (i och för sig alla andra också!). Jag hoppas ni har en bra mors dag. Vi har fikat med nybakad kardemummakaka och sedan fick jag den här fina buketten med ängsblommor av J. Man blir så glad! Så nu har jag suttit en stund och njutit av buketten och bläddrat i en rätt så nyförvärvad bok, At home with white, av Atlanta Bartlett. Den är ett måste i bokhyllan om man gillar vit inredning!



Lilla hästen är bättre. Hon är långt ifrån frisk, men äter bättre och ser allmänt lite piggare ut, även om hon fortfarande har jobbigt med andningen. Veterinären ska titta ut när som helst och så får vi se om vi måste åka iväg med henne eller om hon ska fortsätta medicineringen hemma.

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ängsblommor är väl vackra!

Blommar inte här än ... men snart så!

Jag har lagt in lite tävlingslänkar på min blogg - så man får lite mr spänning i tillvaron.

Kram Maud

Karin Lindström sa...

Hej Kristin vännen!
Hoppas verkligen fölet tillfrisknar, vilken oro.
Har haft så lite bloggtid sista tiden så jag hade missat det.
Jag önskar dig en bra vecka och att allt ordnar sig1
många kramar
Karin
ps Du behöver ju inte göra något åt utmärkelsen, den är till dig!